دقت هدف اصلي شبيه سازي محرك است تا حركت درست ايجاد كند. اما براي ساخت انيميشن چيزي كه مورد توجه است حركت«زيبا» است كه چيزي متفاوت ميباشد. ما توضيح خواهيم داد كه منظورمان از شبيه سازي زيبا چيست و چه تفاوتي با شبيه سازي با دقت دارد و چرا ما فكر مي كنيم كه ارزش تحقيق را دارد بحث در مورد سؤالات در مورد حركن زيبايي (پلازيبل) فيزيكي در مقايسه با حركت پلزيبل بصري، شبيه سازي زيبا در يك محيط مركب يا صدا و سنجش هاي احتمالي براي حركت به خوبي برنامه اجرايي مشكلات معكوس ور پيش روحي باشد.
مقدمه
شبيه سازي به طور كلي در محتواي يك سرح پيش بيني شده از رفتار مورد استفاده قرار مي گيرد:دادن يك توصيف دقيق از شرايط دنياي واقعي، سعي در تخمين زدن به طور شمارش از اينكه چه چيزي واقعاً رخ خواهد داد، به عنوان مثال هنگاميكه بخش هاي هواپيما را طراحي مي كنند، درستي طراح و شبيه سازي بسيار مهم است اگرچه گرافيك كامپيوتر داراي موارد استفاة متفاوتي است، نياز به چشم انداز كاملاً متفاوتي دارد. به طور كلي ما ادعا مي كنيم.
2-آزمايشات انديشه
ما چند آزمايش انديشة ساده را بررسي مي كنيم تا ادعاهاي بخش آخر را براي متحان زيبايي حكايت كنيم. آزمايشات به سمت حدس هاي گوناگون دربارة وسايل و منافع زيباسازي (پلازيبل) هدايت مي شوند.
1-2اهميت جزء
آزمايش انديشه:يك شبيه ساز معمولي CG را از يك گو رها شده از بالاي يك زمين نقشه تصور كنيد:گوي بالا و پايين مي پرد در يك نقطه از نقشه.
حال يك سوپربال در دنياي واقعي را تصور كنيد كه در بالا يك زمين نگه داشته و رها مي شوند. سوپربال مي پرد و در همه جهات مي لغزد. آزمايش را تكرار كنيد؛ توپ بر روي راههاي مختلف حركت خواهد كرد اما در كل رفتار لغزش مشابه خواهد بود.
در آنجا عوامل گوناگوني وجود دارند كه به درستي در لغزش يك سوپربال دنياي واقعي شركت مي كنند:ميلة رسانده مي شود هنگاميكه توپ رها است. اسنتريتي در حركت توپ، نقشة زمين بدون سطح افق، زمين بدون نقشه و ديگر موارد بر روي زمين هنگام فكر كردن در مورد توپ در حال پرش مشاهده مي كنيم كه:
تعداد صفحات پروژه 40 صفحه می باشد.
مبلغ واقعی 14,125 تومان 20% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 11,300 تومان